قالب وبلاگ


هواداران رونالدو
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رونالدو و آدرس ronaldo-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال کار برای میلان سخت کرده و علنا به آنها گفته که حاضر نیست که کاکا را با کمتر از 20 میلوین زا دست بدهد . باشگاه برزیلی امیدوار بود که با فشار آوردن او را به خدمت بگیرد اما همان طور که مورینیو گفت :" رئال مادرید کاکا را کادو نمی دهد چرا که هیچ باشگاهی بازیکنش را کادو نمی دهد . "
رئال مادرید حاضر نیست که به پیشنهاداتی که کمتر از 20 میلیون یورو باشند گوش بدهد . این باعث می شود که پیوستن کاکا به میلان خیلی مشکل باشد چرا که روسونری ها فقط حاضرند در بهترین حالت 15 میلیون بدهند .
البته گالیانی و برلوسکونی عقب نمی کشند و در جلسه فردایشان به دنبال بهترین راهکار خواهند بود تا این پسر دوست داشتنی را به خدمت بگیرند .
رئالی ها مطمئن هستند که ماجرای کاکا تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات ممکن است طول بکشد و میلان باید با تمام قوایش تلاش کند . اما باشگاه رئال عجله ای در مورد بازین برزیل ندارد .


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:13 ] [ سروش رحمانی ]
 

اوزیل در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد در مورد اهداف برای فصل جدید گفت :" همیشه اهداف مشابهی داریم ، این که بیشترین بازیممکن را ببریم . "
وی در این باره که لالیگا مهمتر است یا چمپیونزلگی هم گفت :" هر دو جام به یک اندازه مهم هستند . بردن لالیگا حاصل تلاشی است که در کل فصل صورت می گیرد اما چمپیونزلیگ تنها تورنمنت بین المللی است که نتوانسته ام به آن دست پیدا کنم . "
اوزیل معتقد است که قهرمانی رئال باعث شده که رئال مادرید قدرتمند تر شود :" این طور فکر می کنم . بردن لالیگا باعث شد که قدرتمند تر شویم و تیمی تر از قبل بازی کنیم . این سال سوم من در رئال مادرید است . وقتی به این جا آمدم ، بسیاری فکر نمی کردند که در این باشگاه جهانی بتوانم به اهدافم برسم . اما رسیدم و لالیگا و کوپا را بردم و جایگاه مهمی در تیم بازی کردم . به این واقعیت افتخار می کنم و سخت برایش جنگیده ام . اما فکر می کنم که می توانم موفق تر هم باشم چرا که هنوز جوان هستم و مطمئنا گامهای بعدی در راه است . "
اوزیل ادامه داد که هنوز از ناکامی در یورو ناراحت است و افزود :" البته تلاش می کنم که مثبت نگر باشم و به چلاش های بعدی در عرصه باشگاهی و ملی نگاه کنم . مورینیو پس از حذف از یورو به من روحیه داد . انتظارم بیشتر بود اما به نیمه نهایی رسیدیم و مقابل ایتالیایی باختیم که آن روز خیلی قدرتمند بود . در هفته های اخیر برای فصل بعد آماده شدم و خوشحالم که دوباره از این هفته کارم شروع می شود . "
اوزیل در مورد یورو گفت :" در مرحله گروهی مقابل بهترین تیمها قرار گرفتیم ، مقابل سه تا از ده تیم برتر . می دانستیم که فشار خیلی بالا بود و مدتها بود جامی نبرده بودیم . سعی می کردیم به ابهامات پاسخ دهیم . آلمان نمی تواند بگوید که از رسیدن به نیمه نهایی خوشحال است . فشار ما را شکست نداد ، ما به ایتالیایی باختیم که آن روز بهتر بود . "


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:10 ] [ سروش رحمانی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من این وبلاگ رو برای هواداران متعصب رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ساختم.هرسوالی درمورد خودم داشتید می تونید به پروفایلم مراجعه کنید.نظر هم یادتون نره!
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 27465
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دریافت همین آهنگ